söndag 31 oktober 2010

Jag älskar.

Jag älskar den man som jag för strax över ett år sedan träffade av en slump när jag gått till helt fel uteställe.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta och av en mängd olika anledningar. Så enkelt är det.
Den finaste...
Den här helgen tog just den här mannen med mig ut på en överraskning. Och grundlurad var jag. Jomenvisst. Halva lördagen gick jag och väntade på att min mamma med familj skulle dyka upp. Och hon ringde och sa att visst var de på väg... för att bara en liten stund senare ringa och säga att de skulle bli sena, en punktering hade visst kommit ivägen.
Det visade sig att min mor inte hade något med saken att göra överhuvudtaget. Mannens syster och hennes man kom nämligen och hämtade upp oss. (varpå mannen fick förklara med sin allra långsammaste röst att mamma visst hade lurat mig och att hon inte alls var påväg till oss och att allting visst var i sin ordning. Detta fick mannen göra ett par gånger innan jag verkligen förstod) Vi skulle tillbringa helgen i Göteborg, på Hotel Gothia Towers. På våning 14 fick vi bo och på våning 23 drack vi vin. Upplevelsen, känslan och sällskapet var fantastiskt och kan knappt beskrivas med ord.

Det var en magisk helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar