torsdag 14 juni 2012

Sitter i en busskur...

... och fryser häcken av mig medan jag funderar på oerhört viktiga, världsliga frågor. Jag funderar bland annat på hur man nuförtiden gör när man ska åka utanför en zon med bussen, om det finns gott kaffe i Bollebygd och om vi ska hitta ännu en intressant människa som vill bygga vårt hus.

Det funderas också lite smått på vart mina nycklar tagit vägen, då de efter morgonens kaos tycks vara puts väck. Detta ihop med tre dagars intensivt kaffedrickande, en mindre lyckad parkering (knappast mitt fel att parkeringshjälpen slutat fungera, dessutom är det bra att stå så nära kanten man bara kan, även om det innebär att bilens främre del eventuellt skrapat i lite grand! Inget märke, inget att bli upprörd över. Så har det minsann alltid varit...) och slarv med sömnen har resulterat i magkatarr. Jag gratulerar mig själv, plockar fram min pillerburk och förbereder i huvudet helgens meny:sojayoghurt. Har jag tur visar sig det hela vara en släng av hypokondri.

1 kommentar:

  1. Sojayoghurt? Detta måste helt klart vara ett missat sms... Du får sluta jobba, du har inte tid med det, du måste umgås med mig :P
    puss

    SvaraRadera