onsdag 13 juni 2012

Dåligt uppdaterad...

.. får jag minsann höra att bloggen min är. Jag lever i förnekelse och tänker att vad är väl en månad eller två hit eller dit.

Men det händer tämligen mycket på så kort och obetydlig tid. Inte bara att jag förmodligen tappat de få trogna läsare jag har utan även:

Underbar möhippa med jobbet. Finare gäng får man leta efter och som de hade planerat för mig och den andra bruden som skulle nappas! Det skrattades och dansades och skålades, skålades lite till och avslutades med mat, vin och sist men inte minst lite fotboll.

Vi har också firat den lilla mamman som fyllt 50 år. Detta gjordes, otippat nog, i en byhåla vid namn Filipstad. Det är bara det att där råkar ett av landets mysigaste Bed and Breakfast ligga! Apotekargårdens B&B förtjänar definitivt ett besök eller tre och så fort ett tillfälle ges åker vi tillbaka! Helst av allt hade jag flyttat in där på heltid. Frågan är ju bara hur mannen ställer dig till detta påhitt...

Dessutom har bästa bror gått ur 9an och liten blev plötsligt stor.

Den vackraste av alla klänningar har hämtats, smycken har införskaffats, frisör har kontaktats... Man kan helt enkelt säga att bröllopsbestyren flyter på. Som tur är så får jag öva mig lite i juli, då det skall lekas bartender kollegans bröllop. Jay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar