fredag 15 juni 2012

Det duggar tätt...

... bland inläggen nu. Jomensåatt, jag tar alltid klagomål på bästa sätt.

Denna morgon har jag dessutom nästintill överträffat min egen effektivitet. Väcker mannen kl 06:00. Simning står på schemat och kl 06:25 står vi laddade utanför badhuset (mannen har knappt öppnat ögonen). En liten miss här är att badhuset har sommarstängt, vilket leder till viss irritation i leden. Som tur är, är det bara att kasta sig i bilen och kl 06:35 står vi utanför simarenan istället. Där uppstår det lite förvirring kring låstekniken på skåpen men det löser sig snabbt (mannen fick gå ut och köpa hänglås och är på ett underbart, fantastiskt skithumör). Därefter simmas det i 35 minuter. Sen hinner jag: åka till sjukhuset för att återigen överdriva min egen användning av en viss bettskena, kliva in på apoteket, promenera in till stan, köpa frukost och hoppa ombord på bussen till jobbet 08:40.

Jomensåatt, lite nöjd över prestationen är jag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar