måndag 17 januari 2011

När det bara inte vill sig...

... magen protesterar fortfarande. Gör förskräckligt ont i omgångar. Men jag har artigt bett den dra åt helvete och sitter nu och suger på en kaffekopp med förhoppning om att det åtminstone inte kan bli värre.

Och bara därför tänker jag väl visst träna idag. För orkar jag vara på jobbet, så orkar jag träna. Johoorå. (funderar på om inte lite mjölk i kaffet ändå kanske underlättar för magen?) Och visst var vi på IKEA igår. Vi och hur mycket annat folk som helst. Och visst orkade jag ta mig igenom hela IKEA utan att avlida och visst orkade jag skruva ihop min kökspall när jag kom hem, för sjuk det är jag i alla fall inte! Att jag sen låg som en boll i soffan har inget med saken att göra. Nehej då. Inte ens lite.

Nu är desutom en ny vecka... nya tag och nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar