tisdag 11 januari 2011

Åh suck...

Två saker kan konstateras:

Jag tror stenhårt på att det går att lära gamla hundar att sitta, men med elaka sådana är det tveksamt om man ens vågar diskutera. Det är aldrig försent att lära sig använda nya saker eller nya uttryck.. så enkelt är det.

Att gå till gymet i Januari är som att besöka en myrstack. Tacka vet jag Mars månad när alla nyårslöften försvunnit och man återigen kan få det skåp "man alltid har haft". Så mycket enklare!

Dessutom har jag fått med Mannen på att äta GI-kost. Och johorå, han fuskar såpass mycket att fullkornssmörgåsen med keso (utan smör) som jag åt idag efter träningen, inte ens kan räknas som fusk! Haha. Johoråserrusåatt.. jag kommer med lätthet att slå min kollega i det här. Han kommer att få ta straffen och jag kommer att få tvättbräda.. nu var det ju bara det här med att komma på lagom bra straff om man skulle råka fuska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar