måndag 8 november 2010

Om de dagar...

... man önskar att man bara hade vänt i träningslokalens dörr och gått hem igen.

Alla tecken fanns där. Tränaren skuttade in med så mycket energi och attityd att det borde ha räckt för hela salen. Jag borde ha gått då. Under uppvärmningen, när tränaren påstod att det gick att böja såväl ditt som datt och skaka på den och den kroppsdelen samtidigt som man rörde på den där och den där, då borde jag ha gått.

Men jag stannade... och fick stå mitt kast. Jag skuttade åt fel håll, jag kunde inte räkna till tre, inte hålla takten och inte böja på knäna. Jag kunde inte böja ryggen bakåt, armarna framåt, skaka på rumpan, vinka med handen och hoppa samtidigt.. efter 45 minuter kunde jag inte se skillnad på fram och bak.

Om jag skäms? Haha, johorå... suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar