torsdag 11 november 2010

I min bil..

.. kan man hitta de vanligaste av saker. Jodå, allt från filtar och ridstövlar till vantar (päronpaj) och strumpor.. vad man däremot inte hittar är två av samma sort. Idag när jag letade efter mina vantar (det är den årstiden nu då vantarna äts upp i ett rasande tempo) kunde jag hitta en randig tumvante, en svart tumvante och en svart fingervante.. när jag bara stunden senare öppnade bagageluckan så fanns där en ridstövel, en sko och en mössa. Man kan ju fundera på vart min andra ridstövel är... suck.

I övrigt är det en sådan där fantastiskt bra dag idag. Humöret är på topp, motivationen är där den ska och det finns nog ingen jag är sur på. Nähä nej. Inte ens lite. Fantastiskt...

Och väggen? Ja, man skulle väl kunna säga som så att jag tror att när den kommer, så kommer den med en rejäl smäll.. som en överraskning, fast sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar