onsdag 17 november 2010

Åh...

.. så fortsätter cirkusen.

Idag har lillebebisen lyckats få hårborttagningsmedelsvansen. Johoråserrusåatt.. det var väl inga konstigheter att lyckas stryka sig mot mitt ben just i det ögonblicket? Nehej . Det gick väl alldeles utmärkt. Och att sen få bort det däringa kladdiga.. Ja, det var ju just det.

Jag jagade honom med en blöt handduk, jag stoppade in honom under kranen, jag jagade honom med en blöt bommulstuss... och kletet satt kvar.

Efter en stund gick det att rycka bort päls och klet. Fantastiskt.

Gammelgummsan har gömt sig i garderoben och vägrar komma fram, hon tror väl att det är hennes tur att bli badad..

...och bebisen? Ja, han ligger i mitt knä, högljutt kurrande, utan hår på en liten del av svansen och är precis hur nöjd som helst.

Jag behöver den här "semestern"..

I övrigt har det packats idag. Fantastiskt duktiga har vi varit. Imorgon bär det av till Varberg och på fredag bär det av till Malmö. Sen är det bara dagar kvar. Som vi längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar