onsdag 8 juni 2011

Allas vårt facebook...

... och jag slutar aldrig förvånas. Trots att det idag var en smickrande överraskning. Jomensåatt..

Jag har blivit raggad på, på facebook! Haha.

.. hm. Ja. Förutom den lilla kicken för mitt ego (som nu kan anses vara såpass stort att jag under en dag eller tre förmodligen måste räknas som 2)  så kom jag hem 3 kilo tyngre idag, barnen roade sig kungligt med att fylla mina byxor med grus strax innan jag gick hem för dagen, man tackar och bockar... allt grus hamnade nämligen på mitt vardagsrumsgolv.. men vem vill inte dammsuga en onsdageftermiddag? Nehej, jag misstänkte väl det.

Just nu kokas det dessutom té, och lite smörgåsar svängs ihop.. Jorå. Det lutar åt att det blir en picknic med mannen, så fort han nu landar... Vardagslyx är viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar