tisdag 27 september 2011

Totalt vansinnig..

... blir jag när det krånglar. Inte förstår jag mig på hur jag ska kunna blogga från mobilen, eller varför jag måste ha kvällsmöte just imorgon eller hur det kommer sig att jag inte känner mig helt frisk, men inte heller tillräckligt sjuk för att ens nämna det högt.

Som grädde på moset är mannen borta tills imorgon kväll, för att sedan bara komma hem och vända i stort sett (bitter? jag? Neeej då.) då han åker till Spanien på semester nästa vecka. Suck.

Som tur är kan jag återigen sova gott. Jag sover numer hela nätter plus lite extra i soffan varje kväll till skillnad från förra veckan då jag omöjligen kunde komma till ro. Tröttheten är därför som bortblåst. Varför känner sig då kroppen inte hundra?

Det.. det är en fråga att klura på minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar