tisdag 17 januari 2012

Födelsedag!

Idag har vi firat fina Helles födelsedag. Jomensåatt, att bli halvvägs till 50 kräver sin beskärda del av pompa och ståt.

Det blev middag på en av de bästa restaurangerna i Borås (joho, i min blogg gäller det jag tycker som den enda sanningen) La Copita och som vanligt serverades det helt underbara tapasrätter, fiskrätter och gott vin samt en underbar chokladbakelse som genom ren viljestyrka fick plats i magen. Dessutom har jag för första gången ätit musslor. Jag kan med glädje meddela att det knappast var för sista gången! Oj så gott det var!

Dessutom fick vi två överraskningsgäster lagom till förrätten, vilket var helt underbart! Och så lite paket, blommor och kramar på det så var kvällen dags att avrunda.

Fantastiskt mysigt!

2 kommentarer:

  1. Jossan!! Du måste prova olivens ångkokta musslor!! Dubbelt så goda som la copitas!!! Och om du försöker sluta blogga så lägger du ner den tanken direkt!! Mer bloggning åt folket!!! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Haha, det ska jag absolut prova då! Och här ska inte slutas med något bloggande, jag är helt klart på din sida! Mer bloggande åt folket, det är det jag alltid har sagt :D

    SvaraRadera