onsdag 2 februari 2011

Johorå...

Nej. Inspirationen vill inte infinna sig. Inte till något alls faktiskt.

Det är Februari. Fantastisk månad i sig. Speciellt när det regnar. Man bockar och tackar för det.

Det påstås att jag ska äta kål och köttfärssoppa idag. Jag hade kunnat tänka mig en nybakad kanelbulle med ett glas kall mjölk... eller helt enkelt lite stuvade makaroner med ketchup. Men inte. Motivationen är på topp.. man undrar just om man eventuellt kan muta till sig lite ost ikväll... vem har sagt att ost (med en knäckis under givetvis) till soppan är av ondo? Nej men precis vad jag misstänke! Osten... ehum... Knäckisen är så gott som vunnen. Ha ha!

Jag vill ha semester. Nu. Det fin, fina här är att det bara är 5 veckor kvar. Till semestern alltså. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar